onsdag 21 september 2011

Ett paket!

Tjo! Ingen skola idag, hurra!
Hade orientering typ en timme på förmiddagen men sen fick man
åka hem igen. Klarade mig med 4 kontroller (G var 3 stycken)
Hade inte siktat på fler än 3 så jag blev
lite glad att jag hann med en till :)
När jag kom hem igen dröjde det inte lång stund
tills någon plingade på dörren. Där stog
postis med ett paket i handen :D Jo, det var från
exotic snacks! Och hemskickat i brevlådan ockå :)
Tack så hemskt mycket!

Fick valnötter, cashewnötter, hasselnötter och choklad
dragerade russin :D
Update: Det är inte russin utan tranbär, hahah awkward!


Det i skålarna är typ halva av det jag fick men det fick
inte plats i skålen :D
Åh, jag får en bild i mitt huvud att tranbär skulle passa
utmärkt i småkakor och cashew nötterna i en
sallad, mums! :D

Har gjort klart mina cupcakes jag ska bjuda min klass
på på fredag. Ni får se bilder på fredag :D
Snart ska jag göra lite lunch och sen några blommor att dekorera
cupcakesen med :D

See ya!

4 kommentarer:

  1. Vi får fixa en fika någon gång! :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du gillade våra produkter! Gå gärna med i vår facebook-grupp och dela med dig av dina härliga recept :)

    Hälsningar
    Exotic Snacks

    SvaraRadera
  3. PS. Det är tranbär och inte russin i chokladen... ännu godare! :) DS

    SvaraRadera
  4. Absolut Emma, får träffas nån dag :D

    Heheh oj, så tokigt ;) Men supergoda var dom i alla fall :D

    SvaraRadera