söndag 25 september 2011

Sockerpasta i UGNEN?!

...Ni hörde rätt
Sitter och väntar på att min tiara ska bli klar i ugnen. Say what?
Har kommit på (eller min mamma rättare sagt) att sockerpastan
stelnar i ugnen. Har aldrig sett eller hört att nån
gjort det. Jätte bra om man inte äger nån flower paste.
Sätt brara ugnen på 100 grader och stoppa in
t.ex en äggkartong med små blommor så
stelnar dom på 1 ½ timme. Äggkartongen funkade för mig
men det görs på egen risk, heheh, luktade bara
papper i köket ;) Lägg inte in plast bara
för jag antar att det kommer smälta :D

Angående beställningen, Det är min lärare som vill
att jag ska baka tårtor till hennes dotter
på 7 år. Och prinsesstema blev det :D
Så nu provar jag att göra en liten tiara att sätta uppepå tårtan :)

Bilder och recept på cupcakesen jag tog med till skolan
kommer senare, nu måste jag göra mig i ordning
och lite så :D

Ha det bra :D

1 kommentar: