onsdag 10 november 2010

Tandställning!

God kväll!
Fick min tandställning igår :( Det gör skitont, det skaver o jag kan inte tugga.
Min tandställning sitter i gommen för att bredda min överkäke. Efter det så får jag räls.
Man ska typ skruva lite varje dag med en liten skruvnyckel, morgon o kväll i
två veckor. Sen ska den sitta kvar i ett halvår. Dessutom fastnar det mat
under den där järnsaken, usch! Svårt o svälja o att prata.
Pröva o säg kyckling med ett finger uppstoppat i gommen, det e inte så lätt.
Har svårt för att säga L, K, N o M. Alltså sånna bokstäver som man trycker upp tungan i gommen.
Det här ser verkligen ut som typ ett tortyrredskap ;)

På fredag kommer det ut ett recept på en sak som e en present till min kompis
som fyller. Dom e rosa o goa :) Kan inte riskera att lägga upp
recept o bilder på det ifall hon kollar på bloggen :)
 Ha det braaa! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar