onsdag 3 november 2010

Cupcake-julkula!

Godkväll!
Idag har jag o mamma vart på Rusta o kollat :) Var där för några veckor sen
med pappa o såg världens sötaste "julkula": EN CUPCAKE! 
Me Like! Den e inte speciellt julig så jag tänkte ha den
hängandes i mitt rum nånstans ;)
Glittrig o fin!

Köpte också världens godastekola o mint karameller, mums!
Sånna man kan köpa på båtar som har florsocker på sig :)
Hittade också jättebilliga julpyssel för 39 kr, taget! ;)
Åh, vad jag längtar till julen! Julgodis, presenter, julmat o massa mys!
Skäggiga tomtar att ställa vid pepparkakshuset o tomtenissar att hänga i granen!

Nu till middag har jag sörplat soppa o brödkrutonger, Schmaskens!
Mamma gjorde en ugnspannkaka men var inte
så hungrig.

Jag har provat att vika typ present stjärnor. Det gick ganska bra :)
Först hittade jag en sida där jag inte fattade nånting men efter ett tag hittade jag
en annan beskrivning på engelska :) Då gick det bättre o nu behöver jag inte ens titta
på beskrivningen :)
En färgglad o en vit

Jag har inte visat vilka snygga porslins cupcakes-burkar o grytlappar
jag köpt på Svea heminredning :) 50 kr styck för
burkarna o grytlapparna var nedsatta till 30 kr styck :)
Burkar att stoppa lite smått o gott! :)

Underbart söta, eller hur?! ;)

Ett filmtips till er katastof-älskare :) Se Poseidon på 6:an klockan 21.00 ikväll.
Den e SKIT bra! :)

Ha det! Ska vika fler stjärnor nu ♥ C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar