torsdag 30 september 2010

Tårtdecor o Donken!

Halloj!
Förlåt att jag inte lagt upp några inlägg på några dar men jag har
 faktisk glömt :( Men jag e tillbaks nu :) Snart
kommer pappa med McDonalds-mat eftersom både jag
o mamma inte orkade laga nåt. Det var längesen så det blir gott!
Enkelhet i en liten papperskasse ;)

Jag ska beställa sockerpasta o dekorationssaker
till min brorssons dop ( som jag ska baka
cupcakes till ). Tur att det bara ett litet dop
med typ 20 pers ;) Men det ska bli jättekul.
För dom som undrar skickar jag efter baksakerna från
Kakburken o Tårtdecor! Den här gången från tårtdecor.
Tyvärr går det inte att lägga upp bilder nu men jag
ska skicka efter röd färg ( till jul ), gröna muffinsformar med djungeldjur på,
sockerpasta, blom-utstickare o en stor rund tyll ;)

Men nu måste jag gratta min broder på 24-års dagen.
Grattis Grattis Grattis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar