måndag 18 oktober 2010

Fyrkantiga formar o gummisnoddar!

Halloj!
Idag har jag vart på stan me mina kompisar o passade på att köpa
några bakformar till ;) Förra gången jag var på stan hittade
jag inte dom här som jag ville ha
så jag köpte andra istället. Formarna e fyrkantiga formar
o dom e ju så snygga! Köpte ljusrosa med rosa blommor på
idag :) Förra gången köpte jag lila o gul randiga.
Här e lite bilder på dom :)


Har vart hos tandis idag också :) Jag har nog inte berättat att jag ska få tandställning .
Så jag berättar nu ;) Jag ska få tandställning! :) Som ni ser
på bilden sitter mina tänder lite huller o buller i käften så det ska dom fixa :)
Dom ljusblå sakerna e alltså gummisnoddarna som ska göra mellanrum
mellan tänderna där tandställningen ska sitta :)

Bilden tycker jag passar bra i en skräckfilm! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar